torsdag 14 november 2013

Uppdatering:

  • Sommaren var skön 
  • Hösten var vacker
  • Vi har flyttat till Sundsvall
  • Livet leker
I fredags gjorde jag min sista dag i huvudstaden, sen fick jag äntligen flytta upp till min älskade karlslok, som bott här de senaste två månaderna.

Hjärtat vill vad hjärtat vill, och jag tyckte att Stockholm tog mer energi än vad det gav. Vad jag alltid kommer ta med mig är de fantastiska möten jag hade där nere. Jag har funnit vänner för livet och jag är så oerhört tacksam för allt jag lärt mig under de tre år och nio månader vi harvade på med olika bostäder, tunnelbanebyten och dyra cupcakes.

Tack Stockholm!


2 kommentarer:

  1. Som du säger Stockholm var inte bara vara dåligt. Jag lärde känna dig!!! Och även om jag flyttade före er så är du/ni precis lika viktiga för mig som karlslokens yngre bror. Önskar jag hade kunnat följa din svärmor och co till helgen för att hälsa på men jag får ta det när det går bättre att styra över både schema och ekonomi. Men ni är ändå bäst <3

    SvaraRadera